Известие

Collapse
No announcement yet.

Дошло ли е време да мина на друго масло ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
    Това по моите наблюдения се получава само през зимата или когато е студено. На опела ми (който е на газ), съм карал с всякакви масла и винаги през студения период го има. ..................
    Когато колата е на газ този конденз е значително повече.
    В крайна сметка съм установил че конденза не показва нищо което трябва да ме смущава, освен че изглежда гадно, ама кво от това
    И моята 33-ка /бившата/ беше със сметана по капачката,ама не се впечатлявах особено.Е,гадна гледка ,но не е опасно за двигателя.
    Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
    Avensis 2011 -2.0 D-4D

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Разбирам, но в малкия град е така. Аз до де я запаля и съм стигнал вече.
      Ми ще въртиш на три пъти
      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
      Нагоре по стълбата, която води надолу
      sigpic

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
        Ми ще въртиш на три пъти
        Добре... тъй ще направя...

        3 x
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Добре ама. Преди със старото масло никога не съм имал такова бяло. Възможно ли е да го е иамало на моменти, но да се е измивало?



          Да, сега ги видях. Ми има ли разлика явдно. Щом го така го дават.
          До колкото на мен ми е известно майонезоподобно вещество на капачката на маслото говори за антифриз в маслото. Което пък от своя страна би трябвало да говори за проблем с гарнитурата на главата. Не твърдя задължително, че в 100% от случаите това е проблема...но ако имаш загуба на антифриз може да го провериш!

          Comment


          • #65
            Това с бялото сана онзи ден в дъжда. Явдно от влагата навън. Сега го няма.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #66
              Искам да попитам колегите,ако мина на селения реисинг дали ще ми го гори като 20 к алфа ромео(на 10000 около 1,2-3 съм долял)
              фен

              Comment


              • #67
                Литър и 200-300гр. ли си долял?
                От всички Алфи, които съм карал не съм имал такава дето от смяна до смяна(9000км.) да не и долея поне литър. Смея да твърдя, че са били в доста добро състояние двигателите. Карал съм и с 20к и с Рейсинг.
                Виж ЖТД-то - за сега 6000км. с 5в40 не го пипа...
                Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 22:54.
                Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                Comment


                • #68
                  Да ,около литър и 200 300гр(след 5000 почва да го яде).Има колеги, които казват че не доливат и грам ,та за това да попитам?
                  фен

                  Comment


                  • #69
                    Горенето на масло много зависи и от начина на каране. Ти я изрязвай здраво, пък после защо горяла масло - по принцип алфата ако я караш спортно си хапва масло. Ако се кара нормално, като всеки един средностатистически автомобил и ако е изправна и не е износен мотора, до смяна на маслото най-много до 200-400гр. да долееш. Иначе ако колата си върви добре, но погорва масълце, в повечето случаи проблема е (като изключим най-травиалния с масления сепаратор) в гумичките на клапаните. Все пак при кола на 10-12 години без да са сменяни, няма начин да на оказват значително влияние - тази гума е станала на бакелит за толкова време.
                    Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 23:50.
                    Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                    Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                    Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                    Alfa Romeo 156, 2.0TS

                    Comment


                    • #70
                      При мен Рейсинга не го гори. Сега минах 1300 км. само извънградско и не е мръднало на щеката. С 20К не беше така. Доливах 0,5-1л. на 10 000 км., но според мен честата смяна помага да е по-чист мотора и съответно да не го гори, така че може и от това да е спрял преразхода на масло при мен.
                      2014: Deutschland über alles

                      Comment


                      • #71
                        Сега не знам какво е точно, но принципно рейсинга е по-добро масло и затова се препоръчва за по-спортно каране. В този случай е логично при високо натоварен мотор да има по-стабилен вискозитет. Иначе ако мотора е по-чист, ми се струва, че ще има по-големи хлабини и оттам ще се увеличи разхода на масло. Нали уж поради тази причина не се препоръчва преди смяна на масло да се ползват добавките за промиване на мотора, че сваляли всичко и при дърти автомобили ефекта можело да бъде отрицателен.
                        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                        Alfa Romeo 156, 2.0TS

                        Comment


                        • #72
                          На два автомобила съм промивал двигателите не съм забелязал отрицателен ефект ,мисля че е редно да се промие двигатела защото не знаеш преди теб как са го подържали,това си е мое мнение а иначе всяко масло е хубаво ако не е менте.
                          АР 156 1.8 ТС 2000г

                          Comment

                          Working...
                          X